080920

...Här sitter jag och bakis-smuttar lite på ett glas sodastreamad cola.
Jobbade igår till klockan 20. Sen hem o göra sig iordning lite snabbt. Men snabbt gick det ju inte. Satt och surrade i telen i över en timme först. Sen när klockan var tio insåg jag, just att klockan var tio. Så då vart det brottom.
Snabbade på o kastade på mej lite kläder sen kom Emma och hämtade mig. Vi drack spelade "jag har aldrig" och shottade tequila. FYFAN. Vart inte sådär överdrivet mkt utgång för våran del. Sällskapet somnade och vi knatade ner på stan o kikade bara in på krogarna, men gick snabbt vidare. Emma bara kuunde inte hålla sig från sitt kära jobb.
Så vi gick till max och jag blev bjuden på masssa fyllekrubb.

Sen kom sötemelie och Linda och skjutsade hem oss :)
Ikväll blire jobb till stängning sen åka o säga hej till lite parteypeeps. SHA!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0