080918

Så var det slut på ledigheten. Jobb imorgon.
Dagen idag har till största delen spenderats med min lilla farmor. Mötte upp henne på stan efter att hon varit på ett bankmöte sen åkte vi och handlade. Efter storhandlingen åkte vi hem till henne och åt makaroner och världens godaste köttbullar :D Efter att ha fyllt på magen med lite mat hjälpte jag farmor o färga håret. Nej, inge lila eller nått. Bara lite ljusbrunt som täcker gråa hår. Det blev fint :)
Sen åkte vi bort till alnö kyrka och hälsade på farfar.. fan. Jag kan fortfarande inte ens tro att det är sant. Allt gick så snabbt. Världens bästa farfar. Saknar dig så ! <3

Efter att jag myst klart med farmor for jag hemöver och lagade lite middag och matlådor. Blev kyckling i god sås och ris. Mums ! Senare mot kvällningen for jag ner till Barista och fikade med Emelie, Sandra och Linda. Det var muuusigt.

jobb imorgon, sovning NU!

  

tjennnnaaa bra kvalle! 

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0