080916

Heeeipa!
Nu är jag hemma. Whaat a day, and whaat a night. Gårdagen/natten spenderades på myskväll hos Zandra. Jag lilla Lina och Zandra köpte oss ett varsitt mål på Max och for hem till Z och käkade. Kikade lite på Betner, åt lite chippe, snokade och snackade en jäävla massa skit :D Haha. När vi slutligen kikade på klockan hade den hunnit bli 3. Trött i ögat som jag var skjutsade jag hem lilla Lina och for hem o dog i sängen.
Vaknade dagen därpå ( idag ) av att Fridis ringde. O klockan var fan tio! Orka, quinna! Hon bestämmde att jag skulle kliva upp o göra mig iordning för en stadstur, men det fattade inte jag så jag somnade om igen :P Tills hon ringde två timmar senare och väckte mig för då var hon klar :D ahah. Vart iaf en liten stadstur sen blev det jobb. Jobbade stängning.
Viiist vettu.

Det var allt från mej, hej

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0