080914

Mätt är jag vill jag lova. Lagade mig lite chickenbits. Dom var goda.
Blev en tråkig dag idag. Iaf hitils. Fick spendera min bakisdag ensam. Dumma!
Sitter förövrigt o fingrar på DAVE, mitt nya laptopbord från IKEA. Skönt. Hejdå ryggont.

håller på försöka lära mig facebook också. Jises, kan fan inte detta. O förstår inte vad folk ser i sidan heller. Menmen.
Skaffade mig en fb för ja javet inte, över ett år sedan iaf men har aldrig använt den. Nu fick jag däremot anledning med tanke på att halva festen igår agerade papparazzi och bilderna skulle publiceras där. Så nu äre bara o nöta, så man lär sig.



frida - nykter.
Josie  -ännu nyktrare

Lämna en kommentar!
Postat av: Peter

nyktra var det va:P?



Och vart är de egentligen ni ligger någonstans?:D

2008-09-14 @ 21:44:44
Postat av: Anonym

ehm.. vi ligger inte.. vi står mot en vägg..

2008-09-14 @ 22:03:59
Postat av: Peter

jaha:P ja men då måste jag ha missuppfattat det;). Undrar om fotografen verkligen håller med:P

2008-09-15 @ 00:27:40
Postat av: josiefin

jaa. fotografen var nog påtänd eller nått, HELT missuppfattat! :P

2008-09-15 @ 00:37:08
Postat av: Fridaaaa

Ja vafan, ligger? vart får du de ifrån?

2008-09-15 @ 10:36:33

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0