080911

Men tjena!
Se så duktig jag är som sätter mig ned och uppdaterar idag igen. Fan, jag börjar bli riktigt haj på dehär.
Kissemissarna har fått spendera större delen av dagen ensam. Det brukar dom iofs få göra då jag jobbar nästan jämt, men idag var jag ledig. Började dock dagen med en mycket spännande brandövning 07.00 imorse.
Trött som ett as var jag vill ja lova. Turligt nog verkade resten av gänget inte vara så mycket piggare.
Var hemma igen strax efter halv 8 o tänke att nu jävlar. Har jag klivit upp såhär tidigt ska jag fan se till att fånga dagen. Carpe diem. MEN! Tog mig en rostis och somnade med kläderna på. Så fångade jag min dag.

Frammåt tolvsnåret hävde jag mig upp ur sängen igen. For hem till Pappsi. Lovade migsjälv att städa, diska och tvätta idag.. Tvättade iaf. Men disken står kvar och dammråttorna pryder fortfarande mina golv.
Var med Pappsi somsagt. Och fikade lite med Titti och Rasmus.
Hjälpte pappa o duscha hästarna och mekade lite med min bil sen. Misslyckat dock. Tror att mitt slutsteg har döit :(

Nu, efter en fullspäckad dag är jag hemma igen. Imorgon blir det jobb. Men först lite shopping med Ella.

PÖSS




( kör typ maraton på gammla bilder för ja har fan inga nya )

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0