080910

Halu. vad gör jag, jo jag sitter och glor på tv. Jobbade till 19 sen hade jag verkligen massor att hinna med. Men efter ett besök på IKEA hade jag inte lust med någon av sakerna längre. Har bara legat hemma o slappat. Kollat på vem kan slå filip o fredrik bla. Fan, dom grabbarna är så jävla sköna. Dom skulle man ha festat till det med någon gång. FYFAN vad roligt.
Måste se till o designa om min blogg också. Menar, det jag har nu var bara nått jag o J kirrade ihop när jag började blogga. Inte speciellt avancerat precis. O inte snyggt heller för den delen. Men det får bli när jag har tid, eller nån annan :)
Imorgon är min lediga dag. Men guess what. Jag ska på jobbet endå. Brandövning 07.00. Mysigt värre. Ska blir till o kliva upp 06.30 o dra på sig nån mjukisdress. Sen hämta Ella o bah fara. Sen ska jag försöka få ut så mycket som möjligt av dagen. Tvätta sista, städa lgnheten, hälsa på älsklings Ralle, fara på IKEA osv osv osv.

Nu ska jag kika lite på so you think you can dance. För de är ju bara såå bra..
- eller inte.

JUST de! kul incident( hur fan stavas de ) idag på jobbet. Kan väl kanske inte nämna så mkt här.. men om ja säger som så, har man swedbank så kan man designa sitt egna bankkort.. Fick knappa in ett sådannt manuellt idag. Vart lite paff när jag såg vem som prydde detta kort.. haha.. whatEVVAAA


Lämna en kommentar!
Postat av: eeeeeeeeeeemma

haha din blogg ful? har du sett min då? jag har kanske den fulaste bloggen i stan.

2008-09-11 @ 10:11:30
Postat av: josie

haha ne men ge dej. de ären ju inte. Men haha det sista jag skrev.. handlar om en person som du inte heller tkr om :D visserligen pga mig osv osv. men ah. fattar du?

2008-09-11 @ 11:05:28
URL: http://josiefin.blogg.se/
Postat av: emmma

nja, jag fattar att det var något pucko på kortet, men världen är fylld av puckon så vilket? =S jag vill veta!

2008-09-12 @ 09:32:45
Postat av: josiefin

de puckigaste puckot av dom alla. Som du skrek några väl valda ord till för inte så länge sedan.. hah

2008-09-12 @ 11:28:05
URL: http://josiefin.blogg.se/
Postat av: emmmma

hahahaha seriöst.. vem vill ha den människan på ett kort. jisses.

2008-09-13 @ 08:49:19

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0