080908

Halluuue vänner, ovänner ...och folk som inte vill vara mina vänner?
Nyss hemkommen från jobbet.. eller nyss o nyss. Skjutsat hem min lilla vän Elin också :D Hon är så söt :)
Fått en jävla massa härliga vänner på jobbet. Det är skönt, o bra o ha.. i svåra tider.
Ja ja, massa jobb o ståhejj framöver, enda lediga dagen är det brandövning på jobbet.. så de är bara o kliva upp klockan sju o fara in endå. HÄRLIGT!
Lördagen kommer spenderas på Firmafest. NAJSIGT värre. Gratis drinkar, tacobuffe och liveband. Ser fram emot en härlig jävla kväll med alla små blåbär :D
Sen på söndagen planeras lite annat mys.

Vad mer kan man säga..
Finns en jävla massa tankar jag skulle vilja föra över i ord i denna blogg.. men (det finns alltid ett men)
vaaaaaaaaarfur i hela jävla världen skulle jag ville skriva ner snaskiga detaljer om mitt liv till er, Vänner.. ovänner och de som inte vill vara mina vänner..?

LÖNlöst.


nu ska jag ut på galej, tjohej.

Lämna en kommentar!
Postat av: Elin

Gulledej! Du är dundersöt du med! =)

2008-09-17 @ 20:47:24
Postat av: josiefin

men du är sötast pluepp :D

2008-09-18 @ 01:35:45
URL: http://josiefin.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0