081029

Heejheejheeej.
Nyss vaknat.. nästan. Hunnit med en dusch också. Ska bara slänga i mig lite start och fil sen bär det av mot jobbet.
Gårdagen? Hmm, åkte in på stan o träffade Emelie Zandra och Bella. Vi gick runt o kikade lite, o Z köpte sina halloweenkläder. Jag vet fortfarande inte om ja ska komma på nån fest. Jobbar till tio så känner mig inte så pepp på o köpa utklädnad och åka till nån av festerna. Iaf iaf iaf så åkte vi vidare ut till Birsta. Köpte mig ett par vantar, vilket visade sig vare välbehövligt för när vi senare kom ut igen så var det kallt och svinhalt ute. Gick på Ikea en sväng och handlade två jättekuddar, två nya skärbrädor och lite ljus.

Kvällen blev väl inte sådär väldans kul.. Men möjligtvis behövlig. Käkade lite tacos och snackade till 3 på natten.
Sen halkade jag mig hem med seaten och slocknade.
Aja, frulle sen jobb.

Adios

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0