081027

Blev en jobbig kväll igår.. Det är hårt att vara vuxen, eller åtminstånde försöka. Men det är lika bra att ta sitt ansvar. Hatar att såra människor. Hatar att vara orsaken till att andra mår dåligt. Vad jag vill är att alltid vara alla andra till lags. Det är bättre om det är jag som får må dåligt. Det känns bättre när det är jag som blir sårad och gråter.. så länge de närmaste får må bra :(  Ja vad ska man säga.. Livet ska vara så förjävla svårt. Önskar att jag bara kunde tänka på mig själv. Vara en av dom som bara bryr mig om mig och vad som är bäst för mig, och skita i om någon blir sårad på vägen. Fy vad mkt enklare det skulle vara då. Men jag kan inte vara som alla dom. Jag kan bara inte.
Känslan av att såra någon är fan den värsta.
Låt mig lida istället. Då blir det mycket enklare att hantera det.


Vet inte ens varför jag skriver detta här. Inte många av er som läser har överhuvudtaget något med saken o göra. Men jag behövde skriva. Gjorde det för min egen skull. Ta det som ni vill.. tro vad ni vill. Ni som bryr er och känner mig vet vad det handlar om.

Har inte gjort så mycket idag. Mest tänkt. Tänkt en jäkla massa o det har resulterat i att jag inte mår så bra. Vet inte vad jag ska göra härnäst. Kommer nog komma fler dagar med denna känsla.

Var iaf bort till Nacksta och köpte en liten blomma. En höstkreation tydligen. Den åkte jag bort till Frida och gav henne. Som inflyttningspresent. Dålig fantasi kanske.. men nåntig vare ju iaf. Jättefin lägenhet hade hon förövrigt.  Hon o Robin.
Jag vill också ha nån att bo med, igen..
Skitliv.


nu jobb.

Lämna en kommentar!
Postat av: Fridaaa

Taack:) ordnar sig vännen

2008-10-27 @ 23:13:47
Postat av: josiefin

puss <3

2008-10-27 @ 23:16:17

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0