081026

Haft fullt upp nu, på mina två lediga dagar. Men imorrn blire jobb igen :)
Helg är det iaf, och jag har fortfarande hållit mig ifrån spriten. Fast höll på bli lite drickning på lördagen. Jag Zandra och Emelie planerade att sitta i huset som dom passar och bara tömma en 3liters. Skulle ha varit skoj, men kom på att jag lovat o vara med C. Så var det ist, fiiilåt tjejjor :)
Hmm, justja. Var ute och shoppade lite igår också. Min kära vän lönen har ju kommit. Köpte mig en jättesöt klänning, två högtalalare på brl som jag ska bygga in i hatthyllan i bilen. BILLIGT! Var flyttrea där så allt låg på 50 - 80 %. Tv-aparater, sourround ljud, baslådor ja allt. You name it!
Aah, iaf. Köpte mig också lite nytt smink och några trosor, riktigt fina :)
Idag ska jag kolla på en lägenhet, åka till farmor, städa. Yepp, bäst o sätta igång.

Nu sitter jag o lyssnar på en låt som riktigt fastnat.. Bra är den.



Emilia de poret - Pick me up

Everytime I look into your eyes
I know it only comes once in life
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back, yeah
Is you, and I don't wanna be without you now

So pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
Pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back, Is you
Pick me up
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?

You know it cuts deap like a knife,
And God knows how much I tried, Yeah
And now my hearts gones cold
And the one who brings it back, yeah
Is you, and I just wanna be with you tonight, yeah

So pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
Pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back, Is you
So pick me up
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?

Tell me when this could be wrong
If you stay with me tonight
Its with you that I'm alone
Hold me tight
Hold on, Hold on

Are you ever gonna pick me up

So pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
Pick me up
Take me out
Turn it on, Yeah
And now my hearts gone cold
And the one who brings it back, Is you
Pick me up

Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna pick me up
Are you ever gonna do that?
Are you ever gonna do that?


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0