081021

Kör en liten update.
Ligger på soffan under täcket och hostar och snörvlar. Gruvar mig lite för dagens arbete, börjar fyra. Skulle helst av allt bara ligga hemma och vara sjukling i min ensamhet. Men vafan. Måste jobba och tjäna lite pengar.
Hoppas på att jag blir frisk snart, hatar att vara förkyld. Blir iaf jobb hela veckan, sen ledig lördag och söndag.
Efter jobbet igår for jag till Julia en sväng. Hade lovat o komma o kika på en film. Vi såg nån B-skräckis som vanligt :P
Blev bara sämre och fick ont i skallen och for hem o sov sen.

Jao, nu har jag inte så mkt att tillägga. Ska väl laga mig lite käk innan jag far och jobbar.. Och kanske knapra på en muffins. Observera knapra.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0