081018

Gårdagen bjöd på jobb. Jobb till klockan slog 20. Jobbig dag. Åkte hem och kokade mej lite spagetti. Sen for jag och hälsade på ett gäng grabbs. Skjutsade dom lite sen åkte vi bort till Fragge och Ptbs och hälsade på :) Där söps de. Men jag var nykter ! Bland alla fulla..
Blev max och lite film, sen hem. Kom hem 4. Trött som ett aaaaaaas.  Somnade..
..Och vaknade dagen därpå ( idag ) med nackspärr. Trevlans. Låg i sängen o sov/snoozade när jag fick ett sms av min gode vän Julia. Orkade inte svara och somnade om. Sen ringde det på dörren :O
Svepte på mig täcket och klev upp. Nyvaken.. håret i ett enda ruffs och ögonen knappt öppnade.
Kikade ut genom kikhålet, och där stod ju Julia.. Trodde jag ja.
Öppnade dörren o där stod nå jävla bibelfolk som skulle prata om bibeln.
- Oj här var det visst någon vi väckte.
-mmmmmmmhmm...

tog emot en broschyr om bibeln och gick in o la mej igen.

Nu bakar jag chockladmuffins och är på betydligt bättre humör. Har dock fortfarande jävligt ont i nacken.
Snart jobb.
Heiipa

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0