081014

Sitter och pillar lite med bloggen. Men det går inge vidare bra. Tycker att kodmallarna ser annorlunda ut?
Saknas grejjer och koderna ser inte ut som det brukar. Javet inte jag. Kanske jag som blivit gammal och grå, eller så är det blogg.se som strular. Vilket inte skulle förvåna precis. Men jag tror ändå på alternativ ett. Fan. Hjälp mig!

Gah, en som loggade in nyss. Som hade en fin bild där jag var med som visningsbild. Och namnet var ännu finare :(
Vad ska jag ta mig till :( Livet är fan jobbigt.

Har jobbat idag. Hade golv/kassa jour. Sköönt. O ännu skönare var det att det var lugnt så jag vart bara inringd en gång.
Vad mer kan jag berätta.. Hittat två lägenheter. Så det blir till o springa på visning i veckan. Förutom det blir det en massa jobb. O bra är väl det. För pankare har jag aldrig varit. Brukar fan inte vara helt black men nu äre illa på pengafronten. Haha. Men ja kan ju inte skylla på shopping. De mesta pengarna gick faktiskt åt räkningar, som jag hade gott av denna månad. O nästkommande månad ser inte precis bättre ut. Bilförsäkringen ska betalas.. o bara de är ju ett par kronor..
Aja, ska inte sitta här och berätta om mina räkningar. Ni har nog bättre för er. Eller justja.. det har ni ju inte.
HEEEEEEEEJJJ


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0