081014

äh FETTAH. Gick inge bra o pilla.. Med datorn asså. Tänkte att jag skulle göra om massa, men först vart det massa krångel med koderna. Sen hittade jag rätt och började känna igen mig igen. Fixade o trixade lite, sen tänkte jag att jag skulle göra en ny header och rita upp en egen bakgrund i Photoshop. Men tjena. Har inte använt Ps sen jag bytte dator och tydligen så sparade jag fel filer när jag tänkte spara installationsfilerna för programmet. Så det gick inte att installera det igen och jag har inte hiittat nått nytt att ta hem. Bajs. Me like Ps :( Kul o grejjsa ju. Så om nån har så får ni gärna skicka. Gjorde en tillfällig bakgrund i paint ist. Haha, SNIGGT! 
Får trixxa vidare en annan dag, klockan mycket vara.
SHUE



Ännu SNIGGARE!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0