081009

Gårdagen bjöd på både det ena och det andra. Ledig från ica maxi men fick ställa upp och jobba för kk ist. Länge sen sist men det gick bra. Efter jobbet kom syster och plockade upp mig och vi for till Birsta. Hon skulle köpa skor.
Lite tidigare hade jag fått reda på att det sket sig med hela helgplaneringen om mys i stockholm så jag var irriterad och köpte skor jag med. Två par närmare bestämt. Bara för att göra av med pengarna som jag sparat på inför stockholm.
Skorna var fina.. Eller dom ena var fina o dom andra var söööta. Asmysiga också. Det är ett plus! Sen sprang vi in på några andra butiker och jag köpte några kablar o dosor osv.
Kvällen skulle spenderas med sweetiepie Elin Källström men det glömmde jag helt bort och for hem till allsta och käkade istället. Vi får mysa en annan dag :)
Senare när jag var påväg hemöver igen ville Julia vara med mej så jag köpte med mig lite gotta och for till henne och kollade på film långt in på natten. Mys :)

Planerna har även blivit ändrade nu. Det blir Stockholm. Shiet. Jag som handlade upp pengarna. Haha. Det löser sig.
Imorgon på morron åker vi. Jag o Sandra ska poppa sönder påvägen ner. Sen träffar vi resten av bruudsen.
Keeewl.

Idag blev det jobb för kk igen. Lång dag, men vad gör det när man tjänar peningar.

Ne nu ska jag åka och handla lite gotta inför bilfärden imorgon. Kanske far till Ica maxi.. personalen är så trevlig där.. ;)
Justja, en sak till. Nu har jag ångest igen. Denna gång besultångest. Jag vet verkligen inte vad jag ska ta mig till.
Vill så gärna.. men frågan är om man orkar med en omgång till?
Funderar på saken.. PUSS

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0