081005

Siisådära. Helgens jobb avklarat. Jobbade 11-18 idag. Vart trött som ett as när klockan ringde. La mig inte förän 3 så.
Lustig kväll var det iaf, lördakvällen. O vilka jävla Alnöidioter det finns. Herregud.
Har för ett tag sedan tvingat i mig lite middag också. Var jättehungrig och sugen på lasagne så jag ställde mig vid spisen när jag kom hem från jobbet och kockade lite. Jag blev lite för ivrig och tog ut lasagnen ur ugnen lite för tidigt. Den såg klar ut! För klar! Nästan lite bränd. Men fel hade jag. För när jag tog första tuggan så knaprade det rätt ordentligt. Stenhårda lasagneplattor, de är grejjer de. Hah.

Har planer inför nästa helg nu också. Kommer bli kul som fan!  Ska bila ner till stockholm med Zandra.Tar min bil köper massa karra och poppar hela vägen ner. Sen möter vi upp ett gäng brudar till och spenderar helgen i storstan. Parkerar gratis så de kommer bli kanoners. Måste bara kirra mitt jävla steg innan helgen. Pajjade ju för ett tag sen. O vi kan ju inte åka utan bas ! :D IIIH. ASkul kommer det bli :)


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0