081002

Ledig idag också. Härligt. Desvärre mindre härligt väder. Bara rengar och regnar.
Igår vart det mest slappt. Kollade på film o pillade med datorn mest hela dagen. Sen vart det en sväng på Barista på kvällskvisten med Emelie och Zandra.
Idag har jag varit i Birsta en sväng med mor min. O syster då, men hon räknas inte. Köpte en hårfärg! Så ikväll blire en mörkhårig josie igen. Köpte även en trådlös router och en tvout kabel. Efterlängat. MEN. Kom hem och insåg att jag köpt en kabel som inte passar just min dator och routern ska jag kasta åt helvete för jag har inte nå ström i hallen kom ja på så ja kan inte koppla in den. BABB. Ne men ska leta fram nån förlängningskabel så skare väl funka sen.
Nu ska jag steka mej lite kebabban o kika lägenheter.
TJUE

Lämna en kommentar!
Postat av: Frida

Rengar o regnar? :D haha

2008-10-03 @ 20:05:02
Postat av: Alina

Trevlig helg!

2008-10-03 @ 20:09:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg!

2008-10-03 @ 20:09:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0