081110

Sisådär ja. Sitter o ringer massa viktiga samtal. Men alla är ju efterblivna så de är svårt.
Pratade förövrigt med min bankman nyss. Han berömde mej :D Tyckte jag var duktig på o pruta. Haha.
Aja. Hittat lägenhet nudå.. ska bli skojj. En tvåa. stor i fin :D inflytt 1 dec. Om allt går som de ska.

Helgen. Blev jobb till 22 på fredan. Sen åkte jag o Sandris bort till hennes lägenhet och kikade. Finfiiint :D
Lördagen blev det fest. Sandra nenzen hade födelsedags/maskerad fest.
Jag blev ängel och Christian blev typ lite djävul. Passande :D Trevligt trevligt. Blev en sväng in till stan också. Men där vart det bråk för jag var ju tydligen en fitta enligt nån äcklig full idiot. Och Christian vart överkörd. haha.
Aja, nu ska jag tydligen på möte. Eller nehe. inte de. ääh.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0