081105

Ringt car park 4 ggr... Men bilen stod kvar. UTAN någon vit lapp på framrutan.
Fjärde gången kom jag på att jag gjort fel när jag registrerade "anmälan".
Så förmodligen kom inte den in till dom, förns fjärde gången jag ringde och gjorde rätt.  Vilket blev för ungefär en timma sedan. Nu när jag gick ner för att se om nån böteslapp dykt upp så var bilen borta..
undra om ägaren åkt helt plötsligt, eller om parkeringsbolaget tagit bilen. Förmodligen det föstnämnda..
Tror inte dom bogserar bort bilen för en sån sak. Men man kan ju alltid hoppas. Jävla idiot. Synd som fan att inte första gången jag ringde, vid 10 vart riktig.. då kanske dom hunnit åka hit och bötfälla den jäveln.
Fortfarande arg! Men nu ska jag stilla mina sinnen med att sova. Sen upp och jobba imorrn.
och GUD NÅDE DEN SOM PARKERAR PÅ MIN PARKERING IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lämna en kommentar!
Postat av: Anonym

haha surpuppa

2008-11-05 @ 13:51:36
URL: http://klingstajulia.blogg.se/
Postat av: josiefin

duja, puppasur!

2008-11-06 @ 01:57:23

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0