081101

.. Still bored.
Hade ju somsagt mkt tråkigt igårkväll.. gick o la mig rätt sent. Men fick vakna ännu senare då det plingade på dörren.
Klockan var 07.00 och jag var aptrött. Klev upp och släppte in människan som knackade på.
- somnade om.
 
Vaknade idag och var inte precis utvilad. Men vad gör man? Går ju inte o sova bort hela dagen. Klev upp, pälsade på mig massor med kläder och tänkte ta mej en prominix bort till ica. Men det var för kallt så de vart bilen endå.
Köpte mej en mjölk och syndade ( igen ) genom att köpa en godispåse. Karamellkungen, the king :D haha. Billigt. Men attans, jag som skulle sluta.
Så nu ligger ja här på sängen med laptopen i knäet och en godispåse brevid mej. Väntar bara på att klockan ska gå.. Börjar ju jobba 16. Jag som ville på drive in bion. Menmen.. Jag kan ju missa livets alla roligheter ikväll. För jag ska joooooooooooooooooooooooopppaaa.
Nenu ska jag åka till allsta. Och förhoppningsvis köra ihjäl mig. Ne ja bara skojja...


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0