080531

Var hem till tunbyn en sväng idag innan jobbet. Skönt o komma ut på landet ibland :P
Hälsa på alla dom små djuren :) tiiihi.
Sen blev det jobba 16-22. Jag och AnnaMaria fick tappert kämpa in i det sista! :p

btw, fyyyyyyyfffaaaaaaaaaaaan vad jag är less på alla småglin.
Förstår knappt varför jag orkar bry mig längre. Men intressant måste jag vara, eftersom folk springer och håller koll på mig.(?) Sen att det inte är sanning som kommer ur deras käftar är en annan sak. Handlar väl bara om att ha nått att säga. Eller så handlar det om att förstöra. Men vemfaan bryr sig?
Lägg ner? Hitta något annat att göra på fritiden.
Vi fick oss iaf ett gott skratt på jobbet.



Älsklings Grazy och Lilla Ludde :D

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0