080520

Ledig dag idag.
Vaknade med huvudvärk, som vanligt.
Åkte ned på stan och satt in några tysenlappar på banken.
Sen har jag varit på sjukhuset tills typ nu. Josie lessen i ögat :( Fyfan, hoppas allt blir bra <3

Vad återstår att berätta.. hmm, gjorde ett hälsotest på jobbet förästen. Man fick veta allt ifrån fysisk gradering till hur mkt fett man hade på kroppen. Intressant faktiskt. Jag var i bra skick, hyffsad kondis och låg bra till med vikt och allt. Det enda negativa var väl att jag hade för lite vatten i kroppen och att min metaboliska ålder var 25, inte 19 som jag är egentligen.
Dvs, min kropp känner sig som 25.. Kul att kroppen känner sig äldre än vad man egentligen är.. men det kunde bero på stress osv. Jag tror jag vet ganska exakt vad det beror på. Jag känner mig inte precis i toppskick psykiskt så. Menmen..
kul grejj iaf.


ah justja, GRATTIS Elin, äntligen 18 ! :D:D ( 1 dag i efterskott men endå ) iiih!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0