080319

Ahapp, nu skriver jag igen. Nyss mättat magen med lite Tagliatelle och skinksås. Lagat av moi, så som ni förstår smakade det alldeles förträffligt. Ja, faktiskt!
Idag har jag jobbat, ooocch träffat mami. Sen var jag på "smyginvigningen" av Bauhouse. Hur det nu stavas.
Fanns väl inte så jättemkt för mig att kika på där men endå. Köpte en taklampa, en blomma till badrummet och VUUURSTNGSCHNYGGA Orkidéen.  Faktiskt, den var skitfin. Nu ska jag bara försöka hålla den vid liv.
På tal om att hålla vid liv. Måste försöka hålla formen vid liv (?) eller iaf hålla den någolunda. O de kan bli kämpigt.
Speciellt nu när jag fick 2 kg karra i påskpresent av jobbet :D danke.

Aja, nu ska jag gå o räkna småslantarna jag har kvar för o se om jag överlever en vecka till. Har gått endel pengar denna månad. Tex på min nya bil :)

 


PÖSSSSHEEEIJ

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0