080315

Jobbade 12-timmars pass i torsdags..Och jobbade 12-timmars pass igår. Hade väl samanlagt 30 min rast och dom 30 minutrarna var de enda som jag överhuvudtaget satt ner på under gårdagen. Gissa om fötterna var ömma när jag åkte hemöver. Fifan.

Vart partaj sen. Lilla Emelie på jobbet fyllde 20 så hon hade fest hemma i ljustorp. Det var väldigt lätt att ta sig dit, jajjamen. En sisådär timmes bilfärd genom skogarna. Ne okej, jag överdrev en smula men långt var det.
Blev lite på lyset och det var väl alldeles förträffligt om det inte hade varit så att jag skulle upp och jobba 07.30 dagen efter. Dvs idag. Men som tur var höll sig Johan nyckter så han fick agera taxi :D
Johan, Nicklas, Kristoffer, Sandra och jag for på max sen hem. Hemma kanske tre. Kom i säng halv 4 och väcktes av alarmet på mobilen 06.45. YES. Utvilad och härlig. Knappast. Fyyfan. Men, men. Några alvedon sen vare bara o fara. jojo. Härdad quinna. MOAHA.

Fundilerar på lite party tonight också.. Fåååååseeee...
ledig imorrn iaf.
YES.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0