080311

Åhå, eller nått. Jag vet fan aldrig hur jag ska inleda mina blogginlägg. Idag vartde åhå, haha.
Slutade tidigt idag, som tusan. Jobbade för KK. Men det känns som detta bara är lugnet före stormen. Eller känns och känns. Det ÄR det. Har hört berättelserna om tidigare påskar. Jisses, jag kommer avlida.
Påsken är den absolut största godishögtiden, så det säljs sjuhelveeetes mkt karra, and my job is to se till att det finns karrisar :D haha.
Aaaja, vad mer finns att säga.
Frida kom in en sväng på msn idag. Hon säger att hon har det för varmt därborta, stackarn...
Jag vill också :( Bara åka bort o ha det skönt. Slippa allt och alla man ogillar i detta trista jävla Sundsvall.


. J O S I E F I N «¬ / säger:

aja, nog om mej Vad gör ni om dagarna?


Frida säger:

mjo


Frida säger:

mjaa vi solar o badar o hittar pa lite olika grejer


Frida säger:

ar sa jaaaaavla varmt


. J O S I E F I N «¬ / säger:

bliivit nå bruner`?


Frida säger:

dar vi var nyss va de en gubbe som hade termometer, 30 gr i vattnet


. J O S I E F I N «¬ / säger:

Bajsunge


Frida säger:

mjaa


Frida säger:

haha nee


Frida säger:

flat da

. J O S I E F I N «¬ / säger:

haha


Frida säger:

har ju liksom. 5 veckor kvar eller nat. a ja har en jaaavla bikinilinje kan ja saga


Frida säger:

sa vette tusen hur ja kommer se ut nar ja kommer hem


. J O S I E F I N «¬ / säger:

haah som en chokladsmakig polkagris


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0