080616

Jobbat hela helgen då. Men nu är det över. Och börjar gör en ny vecka med jobb.
Men det är bra, så man kan dra in lite kosing :)
Sjukt less på många och mkt nu. Mest less på att jag inte är stark och står på mig själv. Allt vänder så snabbt.

Får väl passa på o be om ursäkt också. Ville inte såra med det jag skrev, o det vet du.
( Detta är inte en ursäkt för föregående inlägg, det som skrevs i det menade jag fullt ut gentemot den det handlade om )

Om drygt två veckor är det Gatufesten också. Dvs semester och en jävla massa fest. Undrar dock hur den kommer sluta. Vet att Gf 06 var den bästa i mitt liv ( DU vet varför ).
Men kan gissa att denna inte kommer vara i närheten av lika bra.


Det är sjukt att man kan vara så svag för kärleken.

'

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0