080622

Midsommar igår.
Firades med god mat och vänner och familj.
Aah, eller först god mat och familj. Sen god sprit och vänner. Blev dock inte som jag tänkt mig.. hade annat i tankarna såattsäga. Sprit och ett förvirrat känslomässigt inre har aldrig varit en bra kombination. Iaf inte för mig. Men jag lyckades hålla det på rätt nivå. puh.
Menmen.. Jag hade kul. Knäpptes ett ex antal bilder, som vanligt.




Idag var jag på bio. Premiären av Sex and the city. OKEJ, det var smygpremiär igår. Men vemfan går på bio på midsommar? Aah, vartfall. Här kommer vi, indrällandes på biografen på tok för sent. Köerna var ändlöst långa och vi hade inte bokat biljett. Både folket framför och folket bakom oss pratade om att dom hoppades på o få biljetter till SATC.
Känndes hopplöst. Hade även kikat på internet innan vi for till bion och de 6 platser som fanns kvar var bara utspridda. Gärna sitta ensam o kolla på bio osv. Aja, vi gjorde ett försök.
1 minut innan filmen skulle börja var det våran tur framme o biljettkassan. Jag skämtade lite med grabben i luckan och sa " jaa, till SATC är det väl slutsålt? "
Han sa, suuuuck.. ska kika. ( kan gissa att han fått den frågan 4567486738678 ggr tidigare denna kväll )
OJ, ja. klick. Rad 6.
Jag vart lite stum och undrade vad han menade. Hade han nu skrivit ut 2 biljetter på skilda platser i salen.
Ne, det hade precis kommit in 2 biljetter. Tillsammans. På ett bra ställe tom. :D SHIIET. Värsta turen :D

Filmen var vartfall helt underbar. Dock heeeeeeelt fel film för mig att se just nu. Just precis i detta skede av mitt liv.
Just nu när jag mår som jag gör. Reflekterade allt och jämförde med mig o mitt liv.
Om jag säger såhär. Jag grinade fan hela tiden.
Jag grinade när det blev sorgligt och jag grinade när folk fick varandra. Jag grinade när dom var glada och jag grinade när dom var ledsna. Menmen. Somsagt. Filmen var underbar. Och äntligen fick jag förbruka mina gratisbiljetter jag fått från jobbet. Försökt komma iväg ett ex antal ggr, men sällskapet har inte velat.


Faan josefin. Skaffa dig ett liv. Sitt inte här och skriv när det endå mest bara är idioter som läser. Idioter som är, har vartit eller kommer att bli kåta på Christian som bara läser för att rota i vårat liv. Men eftersom det är honom ni är ute efter så rota i hans ist. Och med det menar jag absolut inte något illa om Christian.
Det förtjänar han inte.
Fan nu vart jag arg igen. måste sluta, illa kvickt.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0