080618

Ledig dag.

Hitils har dagen spenderats med Emma på staden. Flickebarnet åker till Grekland i tre veckor f.rom imorgon så tänkte passa på o umgås en snutt innan hon far. Hade tänk åka till sjukhuset också o hälsa på farfar men får ta det till helgen. Känns inte som tiden räcker till.
Spenderade vartfall på tok för mkt pengar på stan. Tänkte inte köpa något alls, men det var ju rea och aah, jag behöver ju lite nytt att knö in i min överfulla garderob. Haha. Tror jag måste rensa lite någondag.
Köpte iaf ett par nya skor, en klänning, en kjol och en tjocktröja :)

När Emma droppat av mig hemma hos mig tog jag min egen bil och for till ica o köpte lite fikabröd.
Ska nämnligen få finfrämmande ikväll. tihi.

aja, snart kommer dom så måste städa undan lite.

tjo

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0