080617


Nyss hemkommen från jobbet.
Trodde verkligen inte att jag skulle orka med hela passet idag eftersom jag haft migrän så jag förvarnade tom Verro vid klockan två. Så alla har verkligen varit jättesöta mot mig idag och jag behöve bara jobba så länge jag orkade och jag fick bestämma själv vart jag ville vara och vad jag ville göra :D haha. Jag utstod iaf ända tills stängning.

Imorgon är jag ledig. Känns som om jag har 1000 saker att hinna med. Men mest att hinna umgås och träffa alla jag lovat träffa. Ska jag väl kunna ooordna :)

Har förästen köpt en ny säng, en större :D iiih.

Trots ännu ett inköp så har jag faktiskt pengar kvar ! flera tysenlappar tom. Helt otroligt.
På denna månads lön har jag

betalat 2 månadshyror + räkningar. dvs över 6000kr
Betalat av lånet på bilen
Köpt en laptop
Köpt ny säng + tillbehör
Köpt ett nytt vardagsrumsbord
Köpt diverse småskitsaker på IKEA för många peningar
Köpt tavlor, lampor och hyllor.
Köpt lite nya köksredskap.

o justja, en micro måste inhandlas!

O ja tror fan inte det var allt men det var allt jag kom på.
Intressant information för er menar ja, haha :P Men för mig, faktiskt :D
Skönt att jag nu har allt jag velat köpa ganska länge :) Menar typ nya bilen, datorn och sängen :D
Så nästa månadslön som förövrigt kommer vara större kan jag shoppa massa kul för. Eller kanske spara (a).

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0