080717

Sisådärja. Här sitter jag.
Äter jordgubbar och glass. Jordgubbarna smakar helt utsökt :) Var ut med farmor och plockade dom i hennes land igår.
Min farmor är bäst <3
Idag slutade jag tidigt. Det var skönt. tänkte ta o åka o sola lite, bara inte de blir fulväder nu, som det set ut att kunna bli.
Ska åka in med datorn nu först. YEEY. Min nya dator. Så blir utan nu ett tag framöver. Får fan åka till allsta o betala räkningar osv.

I augusti blir det nog utlandet. Vet inte om jag har nämnt det tidigare.
Fyfan. En sista minuten till varmare breddgrader. Jisses, skulle behövas nu.

Rasmus var iaf sötast på sin ettårsdag ;) PUSS







Tobbe Pappa och Ralle leker med presenten ralle fick av mig o syrran. The Nalle Puh tuuth tuuth train.
Notera bubblorna som sprutar ut ! :D

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0