080709

tjuu.
Ledig idag ju! Hääärligt. Planerade en tripp till berga för att bättra på brännan. Men klart det ska bli skitväder då bara för att jag är ledig. For till Birsta istället. Inhandlade presenter till alla födelsedagsbarnen.
Till Ralle köpte jag winnie the pooh´s tuut tuuth train :D ASKUL.
Haha. ett tåg som han kan sitta o åka på. osså när man styr på ratten så låter det som en bil. Osså om man tutar så kommer det bubblor framifrån! :D:D Han kommer ÄLSKA den ( hoppas jag ).
Vad jag köpte till Elina och Julia vågar jag inte avslöjja här. Men eftersom inte dumjulia svarade i telen när jag ringde får hon vara glad över skiten jag köpte :P hah.
Till migsjälv blev det endel också. Två par örhängen, ett armband, 2 nya piercingar till naveln, 2 ögonskuggor, ny mascara, ny eyeliner och nån puff som såg frän ut.
Man kan lite lätt påstå att jag hade spenderbyxorna på idag.
nu skajag dra, tju

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0