TOdiLOO

jobbat idag. Gick som smort. Sen handlade jag lite gomat.. Blir potatisgratäng o grejjer ikväll. Deru, kissieman ! :D
for till allsta en sväng och träffade la familia. Titti tobbe och ralle var på besök också. SÖTPAJJJ!!!
Sen vart jag arg.
Jag skulle idag änligen ta mig i kragen och börja träna igen. Behövligt efter all julmat vill jag lova. Ska ju utomlands snart också så man måste ju komma i form. Har inte tränat på ett bra jävla tag nu men idag kännde jag att FAAAN, idag ska jag börja igen. Har ju trots allt träningskort o allt så.
Klädde på mig, for dit och var riktigt tipptopp, men tro på fan. KLART som fan att just idag, DAGEN DÅ JAG SKULLE KOMMA IGÅNG igen då är skitstället stängt. typ enda dan någonsin? nyår var det också stängt såg jag på schemat. Men idag? VARFUR!?!??! fan, nu är jag inte pepp på o börja längre. Blir iaf lite sola imorrn. O klippa mej snart.
Sen kanske en hårfärgning. Om håret pallar mer.


ikväll blire kanske bio, eller nått.. heeeipaaaa

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0