Nytt år, nya möjligheter ;D

Så var det över. Kapitlet i boken om år 2007 är nu avslutad.
Över, och snart också bortglömd.


Men visst finns det glada stunder man alltid kommer minnas, och de mindre glada som man inte vill minnas men kommer göra endå. Men 2007 kan endå sammanfattas som ett bra år. långt ifrån perfekt men sååååå sååå mkt bättre än vissa tidigare. Detta år har handlat om en jävla massa trams och lekar i skolan, ett avslut av hela min skolperiod.. studenten.. och en jävla massa supande därtill. Jag skaffade mej jobb, och ett till. Ja, jag hann ju tillochmed flytta hemifrån och för första gången i mitt liv bli sambo. Jag skaffade körkort jag skaffade bil. Ja det mesta hände under året 07. Tråkigt nog har man kommit ifrån många av sina vänner efter studenten. Träffar bara de allra närmaste numera.

Något som gått mkt bättre än förväntat är mitt nyordnade samboskap med älskling. Visste inte riktigt vad jag gav mig in på men vad hade jag att oroa mej över? Vi har det bättre nu än vad vi haft på lääänge läänge <3



aja, jobb imorrn. Men nu ska mannen ha skjuts till sina kära lökringar. Bye

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0