J

Lediga dagar. Fyfan vad skönt. Var ledig igår och är ledig fram till på söndag, då jag jobbar kväll på ica.
Igår var jag fan på topp. klev upp tidigt och skjutsade love till VV. Sen plockade jag upp Frida och vi for och tränade. Efter träningen blev jag taxi till Christian igen, skjutsade honom till Timrå. Sedan åkte jag och Frida och solade. Fräknarna tittade fram lite lätt efter den solningen vill jag lova. Efter det blev det hem och duscha och så sedan stan o shoppa present och tårta till Christian, haha :)

Idag klev jag också upp tidigt och for in till stan och klippte mej, tihi. Sedan blev det lite städning i lägenheten sen ner på stan igen och reashoppade lite. Vart en klocka, örhängen och några ringar :) Tog en fika med kära mami också.

Sitter hemma nu och filar på mina OTROLIGA PS-skills. Haha, har fan glömt bort allt.
Ska strax dra mig mot birsta och hämta ut min mobil, (jippie) och sedan vara taxi åt Paula.
Ikväll kanske det blir lite supning, mihiiiii....
Imorgon blir det träning, roligt inlägg osvosvosv  heeeeeeeeipa


image49

/ emojosie


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0