dagens dag

Leeedig dag. Klev upp tidigt och inledde en efterlängtad storstädning. Eller, ah jag hade ju såklart inte längtat efter att få städa men lägenheten längtade nog :) STARKT. Haha.
Han diska undan all disk och cleana köket lite sen ringde mami och frågade om jag skulle med en sväng ut till Birsta. Det gjorde jag.
Köpte en Skurmopp, en hink lite skurmedel och diverse städmojjs. Olyckigtvis satte sig fetjag på moppskaftet i bilen så det nästan gick av, hahah :D skitkvalle (a). HAHA.
Gick en sväng inne på Ikea också och köpte lite småmojjs samt kollade ut en byrå.

Åkte på maxi en sväng och hämtade lönespecen och köpte tårta också!

Väl hemma igen vart det skurning och städning. Sen kom mannen hem. Sen kom mina föräldrar och syster och fikade lite och gav Christian sina lite försenade födelsedagspresenter :)
Sen fick vi mer besök av Christians föräldrar som kom med byrån som jag tidigare kikat ut på Ikea, snällt.

fika fika, sen åkte dom hem och här sitter jag nu. Hungrig som en sate. Josie vart utan middag idag för hon städade för duktigt.


sssssssssådär, heipa.

om tre dagar äre playan!

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0