BAJSKORVVV

Lite fest igår.
Det var trevligt, dagen idag dvs dagen efter var inte lika trevlig. Varför ska jag jämt drabbas av bakfylla? Huh.
Aja.
Elak är jag med. Åkte till Telia för att hämta fonen. Det var ett problem bara.. När jag köpte telen så var den låst till telia, och jag har halebop. Så jag skickade iväg min nyinköpta, DYRAA telefon för upplåsning. Det lilla kalaset gick lös på sisådär en femhunka till. Nu när telefonen blivit lagad av FUCKING sonyericksson så har dom fifflat bort upplåsningen. Så när stackars jag kom lycklig till Telia för att stoppa i mitt halebop så ville inte min telefon det.
För den är än en gång låst till telia. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.

Köpa tele , någon?

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0