080821

Changed plans again.
Struliga jag, javet. Blir utlandet på måndag. SKÖÖÖÖÖNT. Som jag har längtat.
Fick det billigare än billigast också. ( Trodde jag ja Haha, dom sänkte priserna ännu mera nu.) Men whatevvaaaaa.
1999 för resa och boende? Billigt eller vad :D Var nyss och växlade lite peningar på forex. Köpte mig två tröjjor också.
Jag är frän jag. Det är lixom i slutet av månaden. Jag har pejjat utlandsresa för två. Växlat pengar för två, köpt kläder och har fortfarande pengar kvar. För jagmenar..
"Pengar har ju aldrig varit ett problem för mig". HAHAH.
Internt så ni fattar nog inte. Bara en person som fattar dedär o javet inte om hon läser min blogg?
Aja, imorgon är det den stora dagen. Ni vet dagen med D. Wiiiie.
O även att min dator kom tillbaka idag :D YES. Allt går bra nu. Undra hur länge det varar denna gång..
Blir hemöver nu strax o installera om alla program på datorn, betala alla räkningar, sen måla lite, sen grejjsa lite mer
sen imorgon blir det fyllan o villan för hela jävla slanten.

Lämna en kommentar!
Postat av: emmmaaa

jag fattade OCKSÅ och jag läser din blogg ;)

2008-08-24 @ 15:44:32
Postat av: josiefin

haha jamen emma, vem tror du ja syftade på då som vet`? hahah

2008-08-24 @ 21:40:37

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0