080819

Men TJENATJENA.
3 fucking dagar kvar. Tihi. Kommer mkt folk på fredag kan jag lova. Eller inte lova, men iaf gissa. hoppas inte alla kommer. för vi blir nog lite för många skulle jag tro. Blir SB på förmiddagen iaf o bunkra upp. sen måste jag köpa partyhattar till kissimissarna också. För dom ska givetvis vara med också. HIH!
Iallafall i allaaaa falll så har nu min andra dator kapuffat också. Som jag sagt tidigare så har jag laptopen inlämnad på lagning så jag plockade fram den gammla hederliga stationära igen.. Men det höll sig o nån dag sådär sem stoppade jag in telefonkabeln i usb-uttaget och *POFF. Stackars datorn blev svart. Kortslutning i hela skiten. AJA.
Ringde till siba för att höra hur det går för dom med laptopen och tjena vad snabba dom är. Den hade kommit fram till lagningsstället IDAG. Lämnade in den den första.........

Aja, en jobbdag kvar. Sen en ledig dag. SEN fyller jag 20 SEN har jag semester.
heddå, fjortisjävlaR ! haha

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0