080816

Dessa två lediga dagar va välbehövda. Känner verkligen det. Och den kommande semestern kommer kännas lika behövlig den. Nu ska jag bara komma på hur ag ska spendera den så jag slipper sitta hemma och deppa..
Med tankte på att det som var planerat gick rent åt helvete.

Gårdagen spenderades först med syster. Gick runt sidsjön och solade lite på en brygga. Sen for vi vidare till äldsta syster Titti och tog en fika. Pussade lite på Rasmus också. Älskvärd som alltid. Senare for vi hem till Tunbyn och åt grillat.
Sen vart det hets in till stan och kasta på sig annat än de träningskläder jag hade på mig.
Så kom Emelie och Sandra och hämtade upp mig sen bar det av neråt Selånger. Gick runt o kikade lite, åkte karuseller och hade det bara trevligt. Satt inne i öltältet ett tag också och smuttade på en öl och käkade lite nötter.
När kvällen närmade sig midnatt och lite mer än så var vi bara tvungna att fara därifrån. Stället kryllade av den lilla, kaxiga, blonda och numera tuperade generationen.. Vi kännde oss inte precis hemma i sällskapet om jag säger så. Finns en heeeeeeel del av just den sorten jag precis nämnde som inte precis ligger mig varnt om hjärtet så det var nog bäst så. Vi for hem till Emelies kompis och spelade lite GH och snackade massa skit ist :) Mys.

Idag blev det selånger igen. Köpte någre fina saker. Och nån liten present till Rasmus. Ubersött.
Sen for jag till maxi ( ja javet, jag kan inte hålla mig därifrån ) och handlade massvis med mat. Vilket var mkt nödvändigt då mitt kylskåp har ekat de senaste dagarna. Allt för att spara varenda öre till resan.. men somsagt. Den SKET ner sig så kan lika gärna handla upp alla pengar.
Väl hemma är det misär. Som vanligt. Livet suger och jag vill bara att allt ska vara bra. Vad nu bra betyder.
En sak är jag defenetivt säker på. Orkar inte gå igenom detta. Hatar det som händer nu. skulle bara vilja spola tiden så jag slipper ta detta.. ensam.

kvällen spenderas helst med en stor flaska sprit. Men får se hur det blir med den saken.

6 dagar

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0