080804

Har väldigt mkt att skriva idag. Fast det har jag väl iofs inte haft tidigare dagar heller.
Haha, sitter och kikar på femman. Fredrik och filip. Dom måste fan vara tv-världens skönaste snubbar.
Idag har jag iaf jobbat och hostat..o hostat och jobbat lite mer. En kund kom tom fram och erbjöd en halstablett. Haha. tacktack. Jag slängde den dock. Vemvet vart den hade varit tidigare.
Efter jobbet kom jag hem och fick sen finfrämmande. hihi.
Aja.imorgon jobb o lite host. O seeen blire mat o prat.
De ni.

Hat föresten lämnat in min laptop. Så för tillfället ligger jagpå mage på golvet o skriver på den tillfälliga stationära datorn jag har. Skönt för ryggen. NIIIIIIIIIIIET.

HEJ




18

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0