upd

.. två updates på en dag!
Eller inte ens under en dag, utan inom loppet av dryga timmen. SJUKT tråkigt har jag och det får bli min förklaring till varför jag sitter och töntar här. Tvätten var klar, så den åkte in i tumlaren och i torkskåpet nu. Jag har blivit en hemmafru, haha. Eller ne, men är jag ledig en dag känns det som om man vill ta tag i saker och ting.
Prutten jag bor med lyfter ju inte många fingrar så :P
Fick nyss ett samtal av Eeeeelin :D Den lilla parveln :) Hon har blivit kassaledare o allt o hon ville att jag skulle ta o jobba lite imorgon. hÅÅÅÅKEJ sa jag och skrev en liten kråka i almenackan. " 12-20 ons 2/4 "  jojo.
Jag som tänkte dra ut i vårvärmen imorgon och promenixa lite och slösa mer pengar. Hittade nämnligen en superfin vårkappa :) iih, undanlagd! Fast antar att det är bättre att tjäna pengar än att springa runt och göra av med dom. Men jag kirrar nog bägge delarna imorrn. Först slösa lite, sen jobba :D AAAIGHT!

äh vafan skriver jag för skit.

Fan saknar Fridis :( Min kompis.
Saknar att driva omkring på stan med F, Saknar när jag och F super oss redlösa och knäpper fula kort... Saknar att ringa o snacka skit med F.. ja jag saknar att snacka överhuvudtaget med na. Gömman.
Kom hem vafan, tönt :( <3

La märke till en sak förut btw. Mina humörsvängningar spelar ut sig rätt bra i min blogg. Ungefär varannat inlägg är massa gråt, misär och skit. Resten handlar om lite glädje och lite fest. Men vad kan man säga. Thats my life.
En jävla massa skit blandat med nåra lyckliga dagar :) Men nu skare bli bra.
..O Blir det inte de så ska jag vara stark nog denna gång att klara mig själv.

love You C / josiefin


Lämna en kommentar!
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1207055771_april_april.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig kväll

Mvh

JB

2008-04-01 @ 19:36:23
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: kristin

fin blogg :)

2008-04-01 @ 20:03:40
URL: http://fkj.blogg.se
Postat av: josiefin

Nejtack och tack så mkt Kristin :)

2008-04-01 @ 20:29:16
Postat av: Fridan

Saknar dej oxa kompis:) vi har mycket att ta igen nar jag kommer hem, hih:D Du ska fa en present oxa, har bara inte lyckats kopa nan an eftersom att vi har typ samma kladstil sa allt fint jag hittar vill ju jag ha:D haha. men nat ska de bli;) puss pare!

2008-04-03 @ 03:21:11
Postat av: Anonym

ÅÅÅJ! presenter till mej :D IIH. haha :P aah javet. du snor alltid de kläder jag vill köpa i affärerna :D hih :D
kom hem nu tönt :D PUSS

2008-04-03 @ 20:37:15
Postat av: Anonym

Haha JAG?!ar du som snor alltid;) jaaaa jag ska snart:P hih puss

2008-04-05 @ 03:42:01

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0