080301

Åååh, våren är här :D jisses vilken härlig dag. Varmt och skönt :)
Ledig idag. For till Birsta en sväng med mami och köpte mej 2 par nya jeans. Jag är tät jag ;p haha.
På torsdag ska jag klippa mig också. Less på skiten, men de lär inte bli så mkt ändring. Vill ju spara de mesta på längden så de går inte o hitta på så mkt. Men lite fräschare ska de bli iaf :)

På lördag har vi personalfest också. Allihopa ska på bowling och ut o käka gott osv, men jissa? Josie med turen...
Det är två som måste jobba till 22 den kvällen och SÅKLART var det min helg. yess.., hinner varken bowla eller käka. Men åka o ta sig nått glas vin kan man säkert. jobbar desvärre dan efter också så blir lugnt på alkoholfronten med. Trist, fifan.

Helgen var trevlig. Blev fest härhemma. Kom mycket roligt folk :) Riktigt lyckat faktiskt o jag är glad att vissa saker uteblev. Hehe.. Det gör vi om!

Aja, nu måste jag gå o kika till tvätten. Den är nog klar nu. Heii.




* I'll give it one more try.

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0