same shit but different ashole.

Haaaappp. Gissa vad jag ska skriva om i detta inlägg då?
 Det blir förmodligen inte roligare än vad det brukar för det kommer handla om min dag, som mest har med jobb att göra. Jobbade för karamellkungen idag. Hade ica Sörberge och Coop Alnö. Det gick som på räls. Hah?
Aja, mer om det har jag faktiskt inte o säga.

Något jag kan berätta däremot är att jag var på arbetsintervju idag. För nya Konsum nord som kommer öppna i Birsta i April. Var någon slags gruppintervju, vilket innebar att vi var 10 pers som satt runt ett bord och fick svara på de frågor som "cheferna" gav oss. Det var frågor som
- Josefin, Vad innebär bra service för dig?
dvs ganska lätta frågor. Men man vill ju låta smart och få till domdär riktigt intelligenta svaren. Som inte alltid är så lätt för mig... haha.
Jag är inte van vid att vara på grupintervjuer och jag är inte en person som trivs med att prata inför massa folk. Så jag kännde mig rätt besvärad i början men det gick bra. Känndes som om dom var nöjd med mig.
Dom skulle iaf återkomma inom 14 dagar om dom ville prata mer med mig så skulle jag få komma tillbaka på en enskild intervju.

Nu vet jag ju iofs inte ens om jag kommer tacka ja till detta jobb men kan dom garantera mig mer timmar än Ica gett mig så tar jag givetvis detta.

IMORGON är jag ledig! FEEEEEEEEEEEETT med skönt. Då ska jag dra ner på stan och kanske en sväng till Birsta och shoppa sönder. Bara för att jag kan och bara för att jag har råd med det. Sen blire jobb eveeeeery day ons-sön. Wiiie. Jobbar även till 22 på sön. Ob jatack.

Aja, ikväll blire en till silvertvätt. Det funkade faktiskt. IHIH. Sen får vi se vart natten för mig.
ADIOS

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0