Överlugnt.

Somsagt.. en blogg. Vilket utmärkt tidsfördriv.
Särskilt när man som jag har valt att ha den lugnaste helgen på länge ( Har lovat migsjälv att bli tillfällig nykterist pga tidigare helgers kaosfyllor ).
Gårdagen var oerhörd. Nästan lite trist. Var iväg och solade lite sisådär på eftermiddan sen var jag mest bara hemma och myste i min säng. Kikade på lite film och bara tog det lugnt. La mig tidigt eftersom jag skulle upp och jobba tidigt.
Idag jobbade jag fram till ett, som jag tidigare nämnt. Sen blev det lite fika med mami som också det redan tidigare är nämnt i föregående inlägg. Sen bar det iväg till Skönsmon. Träffade en av dom bästa. Julia Blixt :) En vän sen lääänge tillbaka. Så långt bak jag kan minnas tom.

HAHAH JUST JA! På tal om julias och min vänskap. Min mor berättade ett litet härligt minne sen min dagistid, igår vid middagsbordet. Det handlade om när jag och Julia satt på dagisgården och hade en väldigt intressant diskution. Riktigt exakt vad och vilka denna diskution handlade om vill jag dessvärre inte nämna i denna blogg. Men jag kan avslöja att det handlade om fula snoppar. Vem som vann denna diskution och vem som kände personen med fulast snopp förtäljer dock inte historien. Men jisses vad jag skrattade.

För att återgå till vad jag höll på skriva om, dvs min dag så bestämde vi (jag och Julia) oss för att göra oss lite lunch. Jag kom på den brillianta idén om att vi skulle kocka ihop lite mackaroner och köttfärs, med smält ost och tacochips. Mätta blev vi, ja det vill jag lova. Sen blev de bara till o umgås, och larva oss lite. Det är det vi är bäst på när vi är tillsammans. Haha.
Nu är Josie'en hemma igen och har tankat lite program hon missat. Så hon kikar nog på lite sånt, käkar lite karra och bara har det bra ikväll igen.  Imorrn blir det träna.

Trevlig helg, sup förgudsskull inte.. men varsegod och svälj (?)


Lämna en kommentar!
Postat av: Anonym

haha

2007-10-06 @ 23:17:52

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0