Nytt inlägg

Tjaaaaaaaaaaa

gårdagen var en torsdag, och inte vilken torsdag somhelst utan lönedan. SKÖNT.
Blev jobb på förmiddagen sen tvingade jag med mig emma  ut till Birsta där vi hetsshoppade.
Vi Köpte varsin likadan ASfin tröja på kharma osså köpte jag en finiströja på bikbok. Sen han vi inte med så mkt mer för Emma skulle börja jobba fyra. Så då föjde jag med Christian en sväng på stan för att köpa nån piercing.

Idag har jag precis nästan nyss kommit hem från en 12 timmar lång arbetsdag. jippie. Jag biter ihop pch tänker på cashen. AAAAAAhhhdu. Ikväll blire lugna puckar för imorrn blir det jobb igen. Var tvungen och ringa chefen o höra om jag kunde få lite backup imorrn, så jävla mkt o göra. Hon hade ingen som kunde jobba imogon så jag fick ta med mej valfri vän och ge den tillfälig anställning på kk. hih. Christian blev den lyckliga som får tjäna en slant extra.

nu.. ska jag göra nått. hehe

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0