Nya jobbet

Första OCH andra dagen avklarad på icaMaxi. Jag är trött som en gris.
Första dagen började med att jag efter sisådär en halvtimme höll på svimma. Det svartnade för ögonen och jag började toksvettas. Fick stappla mig bort till en toa för att dricka lite vatten. Sen vart allt bra igen. Vettefan vad det vart med mej. För lite sömn kanske? äh javet inte.
Kännde mig förövrigt väldigt eftertraktad där jag stod i mina nya ica maxi kläder och jobbade. Varför undrar ni nu?
Jo för att det kom folk och frågade efter mej hela tiden och jag träffade chefer och medarbetare från karamellkungen och sen kom nån högt uppsatt gubbe från Parrots för att prata med mig. Det var han som ringde mig veckan härpå ( säger man så? ) för att erbjuda mig jobb. Men jag fick snällt tacka nej eftersom jag redan har så mkt för mig på dagarna. Han började nästan gråta och gav mig sitt visitkort och sa att vi skulle hålla kontakten och att jag skulle höra av mig om jag behövde jobb framöver. EHEH.


Andra dagen på nya jobbet, dvs idag gick som smort. Dock väldigt lite kunder. Stod och fick lära mig självscanning idag. Så nu kan jag det. Näääestan.

Blir jobb imorgon också. Var dessvärre tvungen att tacka nej till passet på lördan eftersom jag också har KK då. Mååste börja tacka nej till vissa saker nu, annars kommer jag gå in i väggen.. haha.

Fast dum som jag är så går jag emot mina egna argument om att börja ta det lugnt och tog på mej att jobba för KK på torsda freda också, trots kvällspass för icaMaxi på fredan.

FAN vad duktig jag har blivit.


Äääh nog med detta jobbsnack. Inte precis intressant för er att läsa, men whatever.

Bio ikväll med Christian. Grrrrratis."Mr Woodcock". Mr träsnopp? ne, fråga mej inte vad den handlar om.

Aja, nu ska jag lägga mej i sängen o kolla på lite nertank, o vänta på att kissieponken ska komma.


Hääej


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0