Min dag, idag

Idag klev Josefine upp sisådär klockan 7, drack lite mjölk och for iväg och jobbade. Idag var en sånn dag då jag jobbade med några arbetskamrater. Vilket inte är vanligt eftersom man brukar åka runt till butikerna själv och göra sitt jobb. Men idag började jag att hjälpa Kicki. Vi var klar runt halv 1. Sedan vart jag inkallad till chefen på Ica Maxi, skrev på lite papper och är numera anställt på Ica Maxi också.

For vidare (och arbetade vidare för Karamellkungen ) bort till Hemköp Granlo där Petter höll på bygga in nya ställningar i  butiken. Sen skulle hela ställningen fyllas upp med nytt godis. Jobbade fram till fem. Sen var jag så hungrig så jag skulle ha kunnat avlidit. Inte käkat på hela dan. Hälsosamt.
Åkte hem, slängde i mig lite mat sen for jag till IKEA och kiiiiikade lite grejjer jag ska köpa till lägenheten. Var också in en sväng i birsta city huset och köpte mej en tröja. ÅJO.

Nu är jag hemma igen och är trött i benet.
Heddå

Fck, don't leave me :'C


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0