hurtis!

Ah. Känner mig som en riktig hurtbulle!
Kom nyligen hem från träningen och man känner sig alltid lika pigg och fräsch när det hela är avklarat. Det jobbiga är ju bara o ta sig i kragen och fara iväg till gymmet. Funderar på o vara med på ett skivstångspass nästa vecka. Har testat det på både träningsverket och ego på den tiden jag tränade på dom ställena. Har nu insett att det bara är dumt att betala typ dubbelt så mkt för samma slags träning. När jag betalat dryga tusenlappen för ett årskort på friskis.

Enda positiva med att gå på några av de dyrare ställerna är väl att det är där alla snyggingar hänger? "Inne ställen" med mycket folk. Men jag går ju inte och tränar för att träffa folk, det kan man göra på krogen. Och jag behöver ju inte gå till ett gym med massa snyggingar. För jag har ju min alldeles egna snygging hemma <3
Friskis har btw blivit mycket bättre på senaste tiden. Dom har byggt ut gymmet och fått in fler maskiner. Grymt, för nu ska josie bli av med extrafettet och få sig lite muskler på köpet ;)

Träningen gjorde mig förövrigt hungrig. Så nu tror jag det blir en tåjst sen ska jag se på lite Fråga Olle. Tankade precis 10 avsnitt. Det är så jävla roligt :P


Aja, Mat - Olle - sova.

krams.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0