En praaa dag

Seeeeeeeennnaa!
Idag har varit en bra dag. Inte bara för att jag var ledig utan för att jag spenderade den med Emma och Julia. Två av mina bästa vänner :) En fattades dock, fridielidieloooo. Men hon bara jobbar jämt :(
Vi åkte ut till Birsta för att käka lite donken och shoppa lite. Jag provade endel fina grejjer men fan, ingen av dem var lika fina när de satt på. Så det vart inge kläder för mig idag. Därimot så köpte jag en ögonskugga och en jättesöt ljuslykta. IHI. Hittade massor av fina saker som jag vill ha till våran blivande lägenhet, men tänkte att det är ju ingen större idé att köpa på sig massa krimskrams innan man fått lägenheten.
Skiljdes åt från mina vänner E och J men han bara hem innan jag fick tråkigt och åkte in igen. Denna gång tog jag med mig ett CV också. Såg nämnligen en butik som sökte extra personal.. ihih.
Åkte in med Emma till Birsta igen och lämnade det sen ringde vi Pullan och hörde om hon inte råkade vara sugen på tacos. Självklart var hon det, så vi for på IcaMaxi och köpte mysmiddag sen åkte vi hem till Julia och åt oss feta.
Käkade, kikade på tv och skrattade åt grisen. Hade det bara allmänt mys alltså.
Kom hem nu och tänkte kika på lite Andra avenyn.

Tack för idag kompisar <33

image37

Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0