de vanliga.

Ledig dag idag, skönt för nu blire mkt jobbande torsda, freda och lördag. Sen börjar ja på íca maxi på måndag. Och måste ha bestämmt mig för om ja ska ha det tredje jobbet tills på måndag förmiddag. GAH. Skickade även in en ansökan till en klädbutik som ska öppna i Birsta. haha. Jobb Jobb Jobb.
Men de är bra, tjänar fina pengar nu förtiden. För några av dom fina pengarna köpte jag fina grejjor idag. En tröjja och en ny Bodybutter från bodyshop. Cocos, aaaaaaah. SMELL ME!
La undan ett par snyggve diesel jeans också.

Snart löning igen.. och jag har massvis med pengar kvar. STOLT.
Ringde mitthem idag också. Planerade att ringa och vara elak för att dom är så sega, men tjejen som svarade var så trevlig så det blev inte ett elakt samtal. Inte denna gång iaf.
Tittade nyss på avsnitt 12 av Andra Avenyn. Rätt så lamt avsnitt. Hoppas nästa blir bättre

Har kommit på en sak. Mitt liv handlar mestadels om lägenheter, jobb, Christian och Andra avenyn nu förtiden. Därför är det också i princip bara det jag skriver om. Haha. Stå ut!
Hitils har jag hunnit nämna jobbet, lägenhet och Andra avenyn. Så då återstår bara en sak för att detta inlägg ska vara som alla andra. Christian! Min man. Min kärlek. hah :)
Tråkigt att han ska vara borta bara.

Aja, nu ska jag sätta mig och pilla i ps. Ska göra nån roll-up till Djurskyddet Sundsvall. Eller, ska väl försöka iaf.
Sen blir det träning.

krams.


Lämna en kommentar!

Skriv en rad.. eller flera! :

Namn:
spara mej?

Mailadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0